BREAKFAST TIME!




Img_6719_large




Har precis ätit klart min frukost!

Idag bestod den utav Juice, toast och päron. Mmm.. Gott. Och nej, va inte oroliga att detta kommer bli värsta
hälso-bloggen, för det kommer det inte bli! Men det kommer vara massa annat smått och gott som är bra att veta.

Jag har som vana att äta frukost varje morgon. Gör jag inte det får jag ont i magen efter en stund i skolan.
Här är fler anledningar till varför du ska äta frukost!

- Du kan koncentrera dig bättre.
- Du har större chans till bättre betyg.
- Du håller humöret uppe.
- Din kropp får bränsle & engergi till att klara en hel skoldag.
- Du håller dig faktiskt smalare genom att äta frukost. Efter som sötsuget försvinner.

Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0