BE YOU



Skit i vad andra tycker. Våga klä dig som du vill, prata som du vill, säga vad du vill.
you name it.
Märks det att jag är estet eller? haha.

Jag menar.. Tänk på alla framgångsrika personer i världen, vad det än handlar om.
Om det handlar om skådisar, framgångsrika företagare even skandal drottningar. Tror du dom har
kommit dit genom att följa strömmen? Nej, verkligen inte! De flesta kändisar har faktiskt
någongång varit mobbade eller något liknande under sin barndom. Men dom vågade stå upp
för sig själva och bara ignorera alla andras åsikter.
Vilket är sjukt bra att kunna göra.
Tycker det är så jäkla töntigt med folk som inte är sig själva.
Fattar inte hur de tänker. Är det verkligen så viktigt att bli omtyckt av alla?
Bara för att du klär dig som alla andra betyder inte det att du blir mer omtyckt.
Utan istället kan du bli sedd som en copycat, och hur kul är det?


Kan skriva hur länge som helst om det här...
Men jag ska inte fortsätta tjata. 

Vill bara att ni ska strunta i vad andra tycker.
Vad vinner du på det?
Det enda du får är ett sämre självförtroende.
Faktum är att folk ser upp till sådana som vågar
vara sig själva.


Nu ska jag hoppa in i duschen och fräsha upp mig.
Sen är det dejt med kudden.

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0