Dr Martens , Acne and denim

I need you

Satte ihop min dröm outfit just nu... Gosh! Eller kanske inte skorna, eller jag vet inte! På endel kan dr martens vara huuur snyggt som helst.
Men har snurrat in på dom mer och mer på det senaste!
Förknippar dom liite med emos dock.

Meeen iaf, ärmlös transparant skjorta, me like!!
Måste köpa mig en sån...


Instoppad skjorta, skinn shorts, eller i detta fall, svarta denim shorts, någon form av "stövel liknande skor", håret uppsatt i en bulle och två fjäder örhängen...

PERFECTION



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej sötis! Jag har en frågestund på min blogg just nu, skulle vara roligt om du lämnade en fråga eller två. Ha en fin kväll :)

2011-10-15 @ 18:07:19
URL: http://jenifererikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0