Hiss & Diss

Baara för att jag inte har något bättre för mig tänkte jag göra en hiss&diss lista!

Enjoy.


DISS!!


1. Människor som försöker spela coola när dom är med kompisar.

2. Skolan

3. Folk som inte tänker eller pratar om någon annan än sig själv.

4. Folk som tror att en låttext är en anledning till att kunna lägga ut egobilder stup i kvarten..

5. Mörkret

6. Att tiden i sängen ska vara så jäkla kort!!

7. Människor som luktar illa och sätter sig antingen bredvid eller bakom en i bussen.

8. Att jag måste hoppa över en träning för ett jävla radioarbetesskitfan!!

HISS!!

1. Min underbart roliga klasskompis Emma! Fyfan, den tjejen gjorde min dag.
Har nog inte skrattat såhär mycket på länge!

2. Meningen : Vill du, skapar du.  

3. Weheartit!! <-- gosh! love that site.

4. Teenager posts

5. McDonalds




Kommentarer
Postat av: Josefine

hiss 1 håller jag såååå med om <3333 haha

2011-11-29 @ 18:28:35
URL: http://jozefinesarah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahaha! Skrattar ihjäl mig åt hur sann diss 4 är.. Haha!

2011-12-13 @ 23:54:24
URL: http://amandakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0